Vadītāja imidžs

«Labākais ceļš kā sasniegt mērķi – radīt vajadzīgo iespaidu».

 

       Organizācijas imidžā svarīga loma ir vadītāja tēlam. Kompānijas pirmā persona pieņem svarīgus lēmumus, tieši no vadītāja ir atkarīgs, kā kompāniju uztvers klienti un partneri, un vai tās darbībai būs panākumi šo pakalpojumu tirgū.

     Sociolingvists profesors Alberts Mehrabjans apgalvo, ka vārdi sākotnējā saskarsmes posmā praktiski neko nenozīmē – tie tikai par 7% ietekmē pirmā iespaida veidošanos. Visu nepieciešamo informāciju cilvēki nolasa no ārējiem parametriem - apģērba, apaviem, frizūras, stājas smaida – un izveido viedokli par redzēto. Tikai 30 sekundes, un ir pieņemts lēmums – vai ir vērts tērēt savu laiku un turpināt saskarsmi un turpmāko sadarbību.

       Biznesa vidē ārējā izskata vērtējums norisinās pēc šāda algoritma: siluets, kājas, frizūra, seja, rokas. Ja kādā posmā vērtējums izrādīsies negatīvs, tad uz nākamo posmu sarunas biedrs var vispār nepāriet un zaudēt par jums interesi. Tādēļ ir tik svarīgi kontrolēt to, kāds jūs stājaties ārējās pasaules priekšā. Vadītājs, kurš ir nevainojami ģērbies, ar labām manierēm, dinamisks, mūsdienīgs, ar kuru ir patīkami komunicēt, stingri ievērojošs saistības pret partneriem, neapšaubāmi, ir pelnījis uzticību. Kopta āriene, elegance un respektabls izskats liecina, ka cilvēks ciena sevi un tos, ar kuriem strādā.

   Vadītāja imidžam jābūt pakļautam arī kompānijas darbības specifikai. Bankas vadītājs klasiskā konservatīvā uzvalkā, kurš demonstrē, ka ciena tradīcijas un ir par sevi pārliecināts, tiks uztverts kā firmas stabilitātes garants. Kreatīvās aģentūras vadītājs, tērpies pēc jaunākās modes, gatavs piemēroties sarunas biedram, ideju pārpilns – kā cilvēks, kurš prot organizēt radošo komandu labākā rezultāta sasniegšanai.

    Pārvaldīt imidžu veidojošo informāciju nozīmē pārvaldīt vajadzīgā viedokļa veidošanu par sevi. Mērķtiecīgi veidots pozitīvs viedoklis palīdzēs vairot Jums vajadzīgo cilvēku loku, palīdzēs paplašināt darījumu partneru un klientu loku. Pozitīvs vadītāja imidžs – tā ir kompānijas sekmīgas darbības ķīla, tādēļ šādu svarīgu darbu labāk uzticēt profesionālam imidža veidotājam.

       Vadītāja imidža veidošanas pakalpojumā ietilpst:

  • Pašreizējā ārējā izskata analīze, mērķu un uzdevumu noskaidrošana, kompānijas korporatīvās kultūras īpatnību izpēte, kuras ietekmē veidojamo imidžu utt.
  • Rekomendāciju izstrādāšana apģērba un aksesuāru atlasei
  • Imidža uzturēšana norunātā termiņa laikā, nolūkā kontrolēt notiekošās izmaiņas.

 

Kam paredzēts pakalpojums:

  • Kompāniju direktoriem un pārvaldniekiem, vadītājiem iesācējiem un tiem, kuriem ir ambīcijas kļūt par vadītāju.